VAMPIRS, SUPERSTICIÓ, LLEGENDA....

Els vampirs són unes criatures nocturnes, formen part de les llegendes i supersticions. Són humans convertits en no-mortals fins aquí res de nou,
però la meva intenció és prevenir-vos perquè n'hi ha de debò i estan entre nosaltres. És probable que en tingueu algun a prop, molt a prop......
Advertiments:
El mèrit més important dels vampirs, igual que el del dimoni és fer creure que no existeixen.
Potser ja és un amic/amiga vostre o ho serà aviat i espera el moment propici.
D'aparença amable, divertit i entranyable.
Quan finalment passi a l'acció no us adonareu del seu atac, no deixa senyals visibles (foradets al coll) i llavors, ja serà massa tard per salvar-se, us convertireu en una víctima submissa i obedient.
Si teniu alguns d'aquests símptomes ja us podeu encomanar al cel; mal dormir, apatia, desànim, cansament, dolors, i gust per la carn (volta i volta) vermella.
Si és així no teniu res a fer, només jo conec el guariment per tal desastre...!
Ara que hi penso , crec que conec a un/una de vosaltres que ja ha estat atacat per un vampir......
És més agraït penjar coses divertides al blog, però m'he sentit amb l'obligació d'advertir-vos del perill que correu.
Per acabar un darrer suggeriment, abans que sigui massa tard, feu un repàs mental de tots els vostres amics............

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola lliure pensador! Si el teu avís arriba tard i resulta que ja sóc una víctima submissa i obedient, doncs no he vist venir l'enemic... diguem quin és el guariment que necessito per desfer aquest malefici i vés per on només tu conèixes...
Maria ha dit…
els vampirs d'energia... d'aquests si que he tingut algun al meu voltant, i son agotadors i negatius! Gracies per "sacras" com va dir la meva mare.

Soc la Maria (com que ja sabem q tens poca memoria... l'amiga de l'Olivia!!!!)

Com estaven els bolets?, en truita estan criminals!

Un abraçada Angel
toni ha dit…
No sé si mirarme el coll, o mirar-me les dents. Estic repassant les amistats a veure si trobo la persona de la que parles, i ja no se si et refereixes en sentit físic o espiritual. Passa-li aquest post al blog del rumore, a veure si entre tots esbrinem qui és.
XAVI-E ha dit…
wola, jo tinc un problema, nusé si soc un vampir o si pel contrari he estat victima dels vampirs....

com ho puc saber, oh! gran mestre!,
bé, us deixo que me'n vaig volant a casa...
chapis ha dit…
aqui esmolant els queixals percebo una certa acritud cap els de la meva especie... ja ens veurem les cares...ja,ja,ja(osti ara m'he convertit en rat-penat)
Anònim ha dit…
uenaxx em dik rat sok la vampira q busqueuuu
Anònim ha dit…
eii rat, no estic segur que siguis tu la vampira que dius ser..
tens massa bon cor, o pot ser estic equivocat?

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana