ESPERITS, MEDIUMS

He trigat en escriure sobre aquest tema perquè veritablement li tinc respecte i una mica de por. Em refereixo a les presències o esperits…però és que darrerament he acumulat involuntàriament moltes anècdotes i testimonis d’aquests fets.

Vàries persones de confiança i molt assenyades m’han descrit fets com ara:

estar sola a casa i veure una persona asseguda a una cadira, amb aire indiferent, o estar al llit conciliant el primer son i sentir la presència d’una persona asseguda als peus del llit.

La més coincident, però, és aquella sensació de notar com, o bé al costat o bé al darrera hi ha una forma intangible, invisible però que hi és i a prop, coincideixen en la sensació de que et vol tocar, que es vol comunicar, i com un calfred t'envaeix tot el cos.

Segons he pogut saber són esperits que cerquen mediums o sigui persones amb les qui comunicar-se, segurament per temes pendents d’aquest món.

Però l’experiència més esgarrifosa, si em permeteu l’expressió, és aquesta:

una persona que conec de fa molts anys i em mereix tota confiança em va explicar que va haver de fer un ritual amb una medium per treure els esperits de casa seva, costa de creure però eren quatre que aleatòriament s'hi feien notar, les coses anaven des de sorolls, algunes portes que les trobava tancades, el rellotge de paret que tocava les hores a destemps, i el més inquietant era quan a la foscor de la nit notava com el contacte suau i fred d’unes mans i altres coses que aquí no puc explicar...

En un proper escrit explicaré alguns casos més, però sobretot detallaré com podeu verificar si al vostre voltant hi ha esperits, perquè fantasmes no ho dubteu n'hi ha i molts..

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana