TWIST AND SHOUT....

Diu un savi (Panikkar) que la tristesa és un pecat capital, que l'alegria és llibertat, serà doncs que tants moments de tristesa vénen de la manca de llibertat?.
Segueix dient que l'alegria és compatible amb la preocupació, que l'alegria la cerquem dins nostre, on és la consciència pura....
Que busquem la felicitat en la família, l'amistat, l'amor i amb les coses que es fan bé !!
Ah, i també diu que l'home no està fet per a treballar (ho sospitava) !!!
La veritat és que estic fart de tanta foscor al meu voltant, de tanta tristor i de tanta renúncia, però segueixo amb el que diu el venerable Panikkar; si faig el que puc em dóna pau, jo no puc transformar el món però em puc transformar a mi !
Massa prejudicis, massa valors establerts, massa lleis, massa insolidaris; sabeu què us dic? Que ja n'hi ha prou, que els bombin!!!! Per mi ha arribat el moment de canviar de ritme i de camí, us convido a fer una reflexió i, si us sembla bé, fem com a la "pel·li" de Forest Gump, tots junts comencem a córrer sense anar a cap lloc predeterminat.....
Us deixo amb una cançó a condició de que la canteu (cridant) i que la balleu, osti....
Balla el twist i crida !!!!!!!!!!!!!!!!

Comentaris

Helena Solà ha dit…
Durant uns quants mesos posava aquesta cançó cada matí a tot volum abans d'anar a escola. Crec que els veïns n'estaven fins als nassos.
És una de les meves preferides dels Beatles.

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana