AYAHUASCA, FANTASIA O REALITAT

El nom d’ayahuasca prové de la llengua quítxua, popular ètnia tradicional que viu als Andes. Des de temps immemorials els indígenes han fet servir aquesta planta per als seus efectes curatius. L’ayahuasca forma part dels rituals sagrats dels pobles indígenes amazònics i andins. La consumeixen per prendre decisions, per curar i curar-se, per resoldre conflictes intrafamiliars i intratribals, etc.
M’agrada pensar que mitjançant l’estímul de certes qualitats del cervell descobrim altres realitats que no siguin les purament cognitives i condicionades per la cultura establerta.
M’agrada pensar que es puguin resoldre conflictes sense llargs i honerosos litigis judicials.
M’agrada saber que hi ha altres veritats per descobrir, altres sensacions per experimentar i sobretot m’agrada pensar que una altra manera de fer tribu és possible.
Tribu perquè es comparteixen experiències, perquè trenca convencionalismes, ens agermana en les inquietuds humanes i elimina els prejudicis que ens separen, i per últim, m'agrada perquè en comptes de competir per tal d'arribar el primer podem córrer junts i compartir la victòria.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana