Jaume Sisa. Qualsevol nit pot sortir el sol.

Entranyable cançó (i magnífic video) amb què ens va obsequiar el “gran” Jaume Sisa. Qualsevol nit pot sortir el sol ha complert 35 anys....
M’agrada destacar-ne dues estrofes; la primera és perquè m'agrada que casa meva sigui casa vostra i, ara també casa meva i vostra és aquest blog.
De les tristors en farem fum, quin consell més savi, i si el poséssim en pràctica? . T’esperem hi ha lloc per tots (too much).
                                      Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
                                      de les tristors en farem fum.
                                      A casa meva és casa vostra,
                                      si és que hi ha casa d’algú.
                                      També pots venir si vols.
                                      T'esperem, hi ha lloc per tots.
                                      El temps no compta ni l'espai...
                                      Qualsevol nit pot sortir el sol.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana