ESTIC EMPRENYAT.

Estic emprenyat, perquè tinc amigues i amics, que estan patint, i pateixen perquè aquest sistema econòmic i social és injust: els poderosos, un cop més, han fet un joc de mans i les nostres vides sencilles, de persones honestes i treballadores les han abocat al patiment de no poder pagar la hipoteca, perdre el lloc de treball o fins i tot el propi negoci, etc.
Entre ells es tapen, es deixen diners i tenen la desvergonya de dir que no és convenient que hi hagi transparència, i per nosaltres no n’arriben ni les engrunes, ens tanquen les aixetes dels crèdits i ens pujen les hipoteques a un ritme d’usurers.
Estic emprenyat perquè l’escola pública ha esdevingut un fracàs, un model mediocre i de baix nivell, això sí, si tens diners pots anar a la privada com fan ells.
Però no tot és dolent gràcies als provocadors d’aquesta “crisi econòmica” , he recuperat la consciència de la diferència de classes i el valor de l’amistat.
Gràcies bandarres, avui estic més a prop dels meus amics.
Amics, desitjo que aquesta música sencilla us doni alegria i bon rotllo !!!

Comentaris

Unknown ha dit…
malgrat tot, és genial aquesta música a les 9 del matí. gràcies.
Anònim ha dit…
a les penes punyalades, i als disgustos, xocolata amb xurros....

això sí que és un amic! amb aquest vídeo ens hem petat de riure.

encara que sigui virtualment, sempre hi ets present.

les germanes pringades.

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana