Barça, nom de nen !!!


Una parella belga li ha posat de nom Barça al seu primer fill. El nadó és el primer soci del FC Barcelona que es diu com l’equip. Els pares, seguidors del club, desitgen que "li agradi el seu nom".
Barça Beeckman, un infant belga de tres mesos que viu a Nieuwerkerken –a uns 60 quilòmetres de Brusel·les, és soci del club des del 19 de juliol passat. Els seus pares, en Wesley Beeckman (23 anys, estudiant d’arquitectura) i l’Anneke Maes (24 anys, infermera), una parella fan del club, van decidir posar-li aquest nom mentre veien un partit del Barça, segons informa la web del club.

Durant l’embaràs l’Anneke i en Wesley no es posaven d’acord a l’hora d’escollir el nom del seu nadó. La parella va decidir que no volia saber el sexe del primogènit i això va allargar encara més els debats. Finalment, però, van consensuar que si era nena es diria Lona.

Una nit, ajaguts al sofà, cansats de pensar noms masculins, van optar per distreure’s posant la tele i van topar amb un partit del Barça. "De sobte, li vaig dir al meu marit que si teníem un nen voldria que es digués Barça", ha assegurat l’Anneke. En Wesley es va girar cap a la seva dona, en silenci. "Llavors em va fer l’ullet, se’m va quedar mirant i em va dir: sí, aquest és el nom del meu fill!".
Nota: notícia publicada pel diari digital e-notícies.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana