ATRÒFIA MUSCULAR I ESTIRAMENTS

He notat que la meva ferma vida sedentària ha complert les expectatives i avui puc dir, cofoiament, que gaudeixo d’una ben formada atròfia muscular. Com que he trobat alguns inconvenients dels tipus ciàtica, lumbàlgia i altres dolors musculars menors, he decidit començar uns petits exercicis d’estiraments per tal de posar-hi remei, però no massa, el just per recollir qualsevol objecte del terra o aixecar-me del sofà amb certa dignitat. Aquest és el primer exercici que faré per tal de rascar-me el cap i cercar coses caigudes pel terra, segurament amb el temps hi trobaré més utilitats.

I aquest és el segon exercici, que em servirà per aguantar-me les mans amb els peus quan resi i també per fer una mica d’abdominals.

Tinc reservat per més endavant,quant m’en surti amb aquests, uns quants exercicis més als que encara hi busco aplicacions pràctiques.

Amigues i amics, us animo i engresco a que participeu d’aquests còmodes estiraments i un bon dia fem un aplec al voltant d’un foc on s'hi escalfin unes botifarres amb cansalada.

Comentaris

Anònim ha dit…
jo personalment tinc atrofiat el cervell, però no hi veig cap problema, doncs veig els polítics que patim i penso.... mare meva senyor!!, si jo podria ser el president de tot!!
eltontudeldia

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana