BYE, BYE, POLÍTICS !

Ho heu aconseguit, em pensava que no, però sí, m'heu fastiguejat, sou com els mercaders en el temple, mentiu, manipuleu, pacteu contra natura, ens reprimiu amb contúndencia usant les lleis i, si us cal, per la força.
Dels polítics del país veí ja m'ho espero: fan bé la seva feina, us compren amb poder, amb promeses i vés a saber amb quantes coses inconfessables més, però el pitjor és que vosaltres us hi oferiu amb submissió i sense dignitat.
Podria allargar aquest escrit amb totes les vostres indecències, però ben pensat no valeu ni el meu temps ni la meva ira. Llàstima que el meu pare es va gastar els diners per pagar-me escoles de bona educació, perquè m’agradaria molt dedicar-vos unes quantes grolleries; em queda el consol de fer-vos ho saber a les properes eleccions.
Així és que he decidit oblidar-me de vosaltres, no és bo anar per la vida amb mals sentiments, ni tan sols us guardo rancúnia.
El meu respecte per les dones i els homes que fan de polítics amb dignitat, honestedad i coherència amb el que prediquen.
Bye, bye,
nota: us recomano en Juantxi : http://www.cori.cat/index.php?command=transform&style=juantxisme

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana