PROU DE TOROS !



L’escriptor Josep Pla, va dir una vegada a l’humorista Julio Camba:
Jo no vaig a les “corridas” perquè he comprovat que la primera vegada vaig apartar els ulls amb fàstic quan el “picador” li va clavar el ferro al toro a l’esquena.
Després vaig girar la cara quan la sang començà a córrer al clavar-li les banderilles, però tímidament em vaig atrevir a mirar de reüll.
Després el meu estómac no va resistir les deu “estocadas” que va haver de donar-li un “matador” miserable per tumbar al toro encara que tampoc estava disposat a perdre’m allò, donat que havia pagat l’entrada.
I vaig tenir el valor per resistir fins a tres “descabellos”. Vaig aplaudir al toro en “l’arrastre”. Poc a poc vaig anar mirant de front aquella carniceria. A la quarta “corrida” ja tot em semblava natural. I a la cinquena ja no m’hagués importat gens si en comptes d’un toro haguessin matat al meu cosí.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortir de l'armari lingüístic.

Els dies de la Setmana